27 Kasım 2007 Salı

Nasıl da geçiyor zaman!

Kuşlarım artık bir yaşında. Aslına bakarsanız son birkaç gündür bir yaşındalar... Doğumgünü zaten yapmayacaktım, o kadar enerjisiz ve uyuşuğum ki içimden pek bir şey gelmiyor. E zaten onların birşey anladığı yok; gurbetteyiz bugünümüzü paylaşacak yakınlarımızdan uzaktayız. Yani motivasyon da yok. Yalnız buzdolabına şarap koydum, çocukları yatırınca karı koca ufak çapta kutlama yaparız diye ama çocuklar uyuduğunda bizim de halimiz kalmamıştı. J benimle uyuyor bir iki haftadır. O uyuyana kadar ben de sızmış oluyorum. Uyandığımda gecenin körüydü, mama vakti gelmişti vs. Sonuç: şarap hala dolapta, onu oradan kurtaracak kahramanı bekliyor.


Çocuklar da beni hayal kırıklığına uğrattı. Artık yaşları bir tam sayı ile ifade edilebildiğine göre biraz daha olgun, biraz daha entellektüel bir tavır bekliyordum açıkçası. Birer kitap alıp oturmaları uygun olurdu. ama nerdeeeee. Hala orayı karıştır, burayı indir, onu ağzına sok, annenin terliğini çal, kitabı ye! Allah sizi inandırsın oturup bir yemek bile yemiyorlar. Anne yedirsin ne işi var, çok benciller çok! Tamam kitaptan geçtim hiç değilse oturun oynayın, iki kişisiniz. Evcilik, doktorculuk, ne biliim. Yok sen onun elindeki oyuncağı kap, o senin elindekini çekiştirsin, çığlık at, ağla! Hep barbarlık, hep ilkellik.

Kime çekti bu çocuklar bilmiyorum ki!

3 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Ehehehe Barış da bi şarap attı dolaba soğusun diye, iki-üç hafta oldu herhalde hala dolapta.

Ne evciliği ne doktorculuğu ya...çocuklar belki hırsız-polis oynuyorlar niye karışıyorsun alla allaaa :))

Kıç Kıça dedi ki...

"Mmmm. Bu akşam kesin içicem" diye gidiyorum ama bir ton yorgunlukla "en fazla iki kadeh içerim, yazık olur şişeye" diye açmıyorum. Bu hafta azimliyim; yazık mazık dinlemiycem içicem.

Haylaz kızların birinci yıllarını ve ikinci Aralık'larını kutlarım efem. Tabi asıl seni kutlamak lazım o ayrı.. :)

Ağaçkakan dedi ki...

Sagolun canlarım
Barış sen yine birşeyler düşünüp de açmamışsın şişeyi, benim aklıma bile gelemiyor. Ya da gelse bile canım çekmiyor. Yalnız şeytanın bacağını kırdım, pazar günü iki yıl aradan sonra ilk biramı içtim :))