15 Eylül 2007 Cumartesi

Ebe-Sobe vs...

_ eşşolueşşekler
_ hayvan herif
_hayvanoğlu hayvan

şeklinde, öfkemin dozu arttıkça yukarıdaki sırayı izleyerek ve suratım giderek daha korkutucu bir ifadeye bürünerek ilerliyorum. Bunu nereden mi biliyorum, bu aralar bizim buralarda taşınma mevsimi. Birileri geliyor, birileri gidiyor. Dün gecenin 10'unda, gelenlerden biri matkap ve çekiç namelerini bizlerle paylaşarak evlerimizi şenlendirdi. Tabi benim kibar ve musikişinas kızlarım aaaa, biz de eşlik etmezsek çok ayıp olur, uyku da neymiş canım diye düşünerek bülbül sesleriyle koroya katıldılar. Birini yatırıyoruz öbürü başlıyor zırlamaya, e tabi az önce yatırdığımız durur mu, benim neyim eksik diye o da basıyor yaygarayı. Aralarda ikisini birden uyutabildiğimiz zamanlarda ben de yukarıda sıraladığım kelamları sarf ediyorum. En sonunda Bay Koca'ya hönkürdüm git sustur şunları diye. O da gitti, sustular ama ne fayda bizimkiler dağıldı bir defa. Sabaha kadar nöbet tuttular sağolsunlar. Uykuları bir dağıldı mı toparlayamıyorlar bir daha, kötü bişey. Fark ettim ki uykumu alamayınca sinirli oluyorum, çok çabuk öfkeleniyorum. Alacağım uyku zaten brüt 5 saat. O da olmazsa yeşeriyorum, ha Hulk ha ben...
İtiraf etmeliyim ki bay koca olmasa küfürlerin dozu daha ağır olurdu :)
Taşınırken ben çok gergin olurum, hamal milletine değil de en yakınımdakine sararım daha çok. E, ona da küfretmem de hır çıkarırım vara yoğa. Düşününce, son zamanlarda -son aylarda daha çok- sürekli bir taşınma psikolojisi halindeyim galiba. Ota boka sinirleniyorum, en yakınımda kim varsa ona sarıyorum. Nazımın geçme derecesine göre çatıyorum ya da çatmıyorum. Anneme çatamadım, benim annem olduğu için bana benziyor sanırım, daha çok o bana çattı; kuzene çatamadım misafirdi; zavallı kocacım, hepsi ona patlıyor... Adam sabırlı sesi çıkmıyor, mazallah bir patlayacak birgün göreceğim o zaman günümü...
Amaaaan, boşver. Gündüz uyumuşum, kızlar vaktinde yatmış uyumuş, kitaplarım gelmiş... Var mı benden iyisi?!

5 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Haha sen istesen de korkutucu olamazsın bi kere o güzel suratla... baksana küfürlerin bile pek kiabar :D

Hankü kitapları aldın? Ben de gelecek ayı bekliyorum sipariş vermek için, kredi kartının kendine gelmesini :)

Ağaçkakan dedi ki...

canavar olabiliyorum istersem:)
Benim kredi kartı da biraz toparlamıştı, kendinden geçti yine. adam gibi bir şey yok aslında. Şöyle kolay okunabilen şeyler. Biraz Agatha Cristie, biraz da Marian Keyes. Marian Keyesler ingilizce, dilini rahat anlıyorum. Eğlenceli kitaplar yazıyor. Brigite Jones- böyle mi yazılıyordu?- tarzı şeyler. Şimdi adını hatırlamadığım bir polisiye daha , Bir de Kağıt Komploları diye uzun zamandır kafaya taktığım bir roman. Yazarın diğer kitabını okumuştum, bunu bir türlü bulamadım ne Eskişehirde ne burada. Tarihi roman, benim sevdiğim cinsten...
Okuyunca yazarım bloga(iyi niyet, masum bir umut...)

Köşenin Delisi dedi ki...

Sen bulamadığın kitapları bana söyle ben burdan alıp yollrım canm benim...öyle çok özledim ki seni bahar...şööle bikaç dakka sıkı sıkı sarılasım var hiç bırakmadan...

Ağaçkakan dedi ki...

Canım benim...
Bak şimdi yatçaz kalkçaz, yatçaz kalkçaz, yatçaz kalkçaz yaz olacak, o zaman sıkısıkı sarılacaz
Bu arada sen hala kitapçı gezebiliyorsun galiba, nasıl göndereceksin bana aradıklarımı?

Köşenin Delisi dedi ki...

Barış Ctesi günleri izinli ya...iki haftada bir falan gidiyoruz büyük alışveriş merkezlerinden birine, Toprak'ı Barış alıyo, ben de dolaşıyorum bi yarım saat :))