6 Mart 2008 Perşembe

bir varmııış, bir yokmuş

Kızgın mıyım? Değilim aslında, daha çok kızgın olmam gerekir diye düşünüyorum. Bu kadarı da fazla diyorum. Ama zaten hep böyleydin...

Bir dostum vardı, yokmuş... Haksızlık da etmeyeyim. Onca güzel gün geçirdik. Farklıyız sadece. Ya da zannettiğim kadar aynı değiliz. Evet evet, işte bunun hayal kırıklığı yaşadığım. Sen hep öyleydin, ben hep böyleydim ama yanyanaydık. Ne zaman ayrıldık için için farkına vardığım, anlamamazlıktan geldiğim şeyler artık saklanamaz hale geldi. Vefa senin için bir boza markası, benim için hayatın anlamı.

Kötü günümde yoksun, iyi günümde yoksun. Kötü gününde arıyorum yoksun, iyi gününde arıyorum yoksun. "İşler yoğun, ben seni sonra arayayım.", "Evden çıkıyorum, dönünce ararım.", "Burda çekmiyor, 15 dakikaya ararım." 15 dakika, 15 saat, 15 gün, derken ay geçti ne arayan var ne soran. 15 yıl beklesem arar mısın inan bilmiyorum. Bu ikinci şansındı, üçüncüsü olmayacak herhalde. Olur da ararsan, "caanııım..." diyen sesini duyarsam yumuşarım, onu da biliyorum.

Hayır, biliyorum kötü niyetli olmadığını, sadece kendinden başkasını önemsemiyorsun hepsi bu. Kızamamamın nedeni de bu zaten. Ama en kötü zamanımda sen yoktun. O zaman yanımda olan hala yanımda, yanıbaşımda. Şimdi ben sana dost dersem "sesin kötü geldi, iyi misin gerçekten" diye arayan, iyiyim desem de ikna olmayıp tekrar tekrar soran dostuma ayıp olmaz mı?

4 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

benim gibi birinden hiç beklemezsin ama ben artık geçmişe göre takmamayı daha iyi becerir oldum. Beni sileni ben hepten siliyorum. Ama tabii ki senin bahsettiğin kişi ve durum sana çok dokunuyor olmalı :( Takma dicem, bi anlamı olacak. Ama bence istese arardı, gerçekten istese. Ben senden biliyorum istenince nasıl en dar zamanlarda bile, ikiz bebeklerle uğraşıp uykuya hasretken bile arkadaşım dediğin insanı arayabilmenin, buna vakit ayırabilmenin ne demek olduğunu. Yapan yapıyor yani. Yapmayanı da.... si...r et gitsin desem çok mu ayıp olur :(

Ağaçkakan dedi ki...

Aslına bakarsan o kadar umurumda değil ki, si...r etmek bile fazla. İlk seferinde gerçekten kızgındım, şimdi ise umursamıyorum. Demek ki benim için bir anlamı kalmamış, ilk seferinde silmişim zaten. Ama seviyorum da ama her sevdiğin dostun olmuyor ki... İki kat altımda oturan, hiçbir ortak zevkim, ortak fikrim olmayan insanı da seviyorum ama yüzeysel bir ilişkimiz olduğunu da biliyorum...

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Sanki beni yazmışın. Aynen benim en yakın arkadaşımla bu sorun var artık bende aramıyorum ve ne yazık ki 3 aydır görüşmüyoruz. Onu hayatımdan atamıyorum, çok seviyorum ve onca yaşadıklarımıza acıyorum.

Köşenin Delisi dedi ki...

hişşşşşş yazsana kızııımm